Garantie

Wij staan u graag te woord en helpen u verder.

Doordat wij willen dat u kunt genieten van uw aankoop bieden wij u producten van hoge kwaliteit waar u lang plezier van zult hebben. Mocht er toch iets onverhoopt gebeuren met uw aankoop tijdens de garantieperiode dan kunt u op onze garantie rekenen. Wij zullen ons beste doen om deze zo snel mogelijk op te lossen.

Garantie 

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het wel eens voorkomen dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op de garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. 

De te dezen genoemde garantie geldt niet:

• wanneer het gebrek is ontstaan als gevolg van onoordeelkundig of oneigenlijk gebruik of wanneer, zonder schriftelijke toestemming van de verkoper wijzigingen hebben aangebracht dan wel trachten aan te brengen aan de zaak of deze hebben aangewend voor doeleinden waarvoor de zaak niet bestemd is;
• wanneer niet is voldaan aan de bepalende garantievoorwaarden;
• wanneer niet conform de gebruiksaanwijzing en/of bijsluiter wordt gehandeld. Indien een gebruiksaanwijzing/bijsluiter niet voorhanden is dient men af te zien van toepassing van het product;
• wanneer geen aankoopfactuur overlegd kan worden;
• wanneer serieplaat of garantiezegel verwijderd is;
• wanneer niet betreffende facturen zijn voldaan;
• op slijtende delen en op filters.

De duur van de garantie staat vermeld bij ieder product. U aankoopbewijs is uw garantiebewijs. Voor vragen rondom de garantie kunt u een mail sturen naar info@hetlandhuys.nl 

Klachten

Wij vinden het ontzettend belangrijk dat u een tevreden klant bent/wordt. Hiervoor doen wij dagelijks ons best voor. Helaas kunnen soms dingen anders lopen. Graag horen wij van u wat u klacht/opmerking is. Uiteraard staan wij u graag te woord. U kunt ons mailen naar info@hetlandhuys.nl of bellen naar:   085 - 888 32 56  (bereikbaar van maandag t/m zondag van 08:00 t/m 20:00 ) 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »