Klantenservice en FAQ
Waarmee kan ik u helpen?

Heeft u eventuele vragen over een van onze producten of heeft u een vraag over uw bestelling? Ik sta u graag te woord om eventuele vragen te beantwoorden. Ik behandel klanten zoals ik zelf behandeld wil worden en nemen simpelweg geen genoegen met een ontevreden klant.

Om een goed beeld te geven waar Het Landhuys voor staat zet ik de volgende garanties voor u op een rij:

Gratis bezorging

Een product moet in orde zijn. Mocht er in de loop der tijd iets stuk gaan zonder dat daar een logisch gevolg aan ten grondslag ligt dan zal ik deze vervangen voor een nieuw exemplaar. Daar doe ik niet moeilijk over. Bovendien is bezorgen gratis in Nederland!


7 dagen in de week bereikbaar

Heeft u eventuele vragen over een van onze producten of heeft u een vraag over uw bestelling? Ik sta u graag te woord om eventuele vragen te beantwoorden. Ik behandel klanten zoals ik zelf behandeld wil worden en nemen simpelweg geen genoegen met een ontevreden klant.


Achteraf betalen? Dat kan!

Wenst u eerst het product rustig te bekijken alvorens u deze betaalt? Geen enkel probleem! Tijdens het betalen kunt u gebruik maken van onze Achteraf Betalen service. Dit is een dienst die u in staat stelt eerst de producten 14 dagen op proef te hebben voordat u deze betaalt. Ideaal!


Niet tevreden? Geld terug.

Wanneer u niet tevreden bent over een product dan kunt u deze retourneren en krijg u uw geld terug. Wel graag binnen 14 dagen een melding maken.


Binnen 24 uur antwoord

Lang wachten, daar houdt toch niemand van? Ik ook niet! Daarom werk ik er hard aan om jou altijd zo snel mogelijk van de juiste informatie te voorzien. Hebt u een vraag en stelt u deze per e-mail? Ik geef u de garantie dat u binnen 24 uur antwoord krijgt.


Adresgegevens: 

Het Landhuys - Home & Lifestyle
Mira 3-D
5505 AR VELDHOVEN
( LET OP: Geen bezoek en/of retouradres! )
 

Telefonisch contact:

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m zo van 08:00 t/m 21:00 uur. 

Telefoonnummer: 085 888 3256 

Telefoonnummer na 17:00 t/m 21:00 en het weekend: 040 - 368 84 95


E-mail 
Ik streef er naar om u dezelfde dag een antwoord te geven op uw vraag. U kunt ook de formulier (rechts) invullen en uw vraag stellen. 

E-mail: Info@hetlandhuys.nl
 

Chat

Ook kunt u live chatten met een van onze medewerkers, middels het Klantenservice button rechts onderin het scherm. Hier kunt ook een bericht achter laten.

Bankgegevens:

IBAN:                NL03 INGB 0006 1969 08 

BIC:                  INGBNL2A 

Overige gegevens:

KvK-nummer:    65196341

BTW-nummer:   NL240150958B01

WebwinkelKeur Webwinkel Keurmerk

1 Levertijd & Verzendkosten
1.1 Waar vindt ik de levertijd?

Bij ieder product staat de bijbehorende levertijd vermeld. 

1.2 Is bezorging gratis?

Ja, binnen Nederland verzenden wij Gratis.

2 Betaling
2.1 Is mijn betaling veilig?

Bij www.hetlandhuys.nl verloopt de betaling altijd veilig. Hiervoor werken wij met samen met een beveiligde betalingprovider. Deze voldoet aan alle hedendaagse standaards. U betaald in een afgeschermde beveiligde gedeeldte van de webshop (SSL). U kunt dus veilig en vertrouwd shoppen zonder omkijken.

Meer informatie vindt u op onze betaalmethoden pagina.

2.2 Kan ik ook Achteraf betalen?

Ja, dat kan zeker. U kunnen veilig en vertrouwd betalen met Afterpay.

2.3 Welke betaalmethodes zijn er allemaal?

Hetlandhuys.nl biedt een gevarieerd aantal betaalmethodes. De beschikbare betaalmethode zijn: 

  • - IDEAL
  • - PayPal
  • - Afterpay
  • - Crediitcards
  • - Bancontact / Mistercash
  • - Belfius
  • - Sofort banking
  • - Bitcoin
  • - Bankoverschrijving


Voor meer informatie over de betaalmogelijkheden op Barcelonachair.nl verwijzen wij je graag door naar de betaalmethodes pagina.

3 Bestelprocedure
3.1 Zijn de prijzen incl. BTW?
Ja, al onze prijzen zijn incl. 21% BTW
3.2 Hoe bestel ik een product?

In de categorieën hierboven vindt u de producten. Vervolgens kiest u de producten die u wilt aanschaffen door op de winkelwagen button te klikken. Wilt u meer dan 1 artikel aanschaffen klik dan op "Verder winkelen".
 
Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, kies dan de gewenste verzendmethode en klik op "afrekenen".
 
Geef nu uw naam en adresgegevens op en kies een betaalmethode. Eventueel kunt u een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven zodat bij een eventuele volgende aankoop uw gegevens automatisch worden ingevuld (dit is optioneel). Klik op "Volgende"
 
Controleer uw bestelling en adresgegevens. U kunt hier ook uw bestelling afdrukken. Klik op "Volgende" (om te betalen via iDEAL, Creditcard, Afterpay, Bankoverschrijving of PayPal) en uw bestelling is geplaatst.

3.3 Moet ik een account aanmaken om af te rekenen?

Nee, u heeft geen account nodig om af te rekenen. U kunt gewoon als 'gast' afrekenen. Dit gaat snel en gemakkelijk.

4 Retourneren & Ruilen
4.1 Hoe kan ik een product retourneren?

Op de pagina Retourneren en Ruilen leest u een uitgebreide uitleg over hoe u eenvoudig kunt retourneren en de hierbij behorende stappen. Klik hier om naar de pagina Retourneren en Ruilen te gaan. 

4.2 Binnen welke termijn moet ik mijn bestelling retourneren?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. 

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@hetlandhuys.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is."

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »